Avon Digital Divas Haul

11:33:00




Ćao svima!

Prošli mjesec, odnosno 30.06, Avon je održao Digital Divas event. Kao neko ko je svih ovih godina stvarno želio da dođe na taj event, a uvijek je nečim bio spriječen, šansa ove godine se nije propustila i uspjela sam da odem. Na samom Avon eventu je stvarno bilo prelijepo i želim i iduće godine da dođem, što zbog samog ambijenta u kojem je event bio smješten (Ibis Style Hotel u Sarajevu, a vjerujem da naredne godine će biti još ljepša lokacija) što i zbog čitavog druženja i mnogih stvari koje sam naučila ove godine slušajući predavače (Milan Maglov, Ena Luna, Radoš Jovanović, Ivana Blažoti Mijoč, Sabina Ćimić i Marina Pavlović).

Na samom eventu sam upoznala mnoštvo djevojaka i stekla nova prijateljstva, a i znanje za dalji rad i usmjeravanje na socijalnim mrežama i blogu. Na kraju eventa smo svi dobili torbu stvari, a šta se nalazi u toj torbi-pa to je i sam razlog pisanja ovog posta, da podijelim sa vama mišljenje o tim svim proizvodima koje sam isprobavala ovih zadnjih mjesec dana.

U platnenoj torbi koja je skroz praktična smo dobili plastičnu torbicu punu Avon proizvoda. Kako platnena, tako i plastična torba su skroz praktične za putovanja, ali da ne dužim o tome-ono što se našlo u torbi je: Avon True Skin Perfecting matirajuća BB krema, Avon Skin so Soft Enhance & Glow Airbrush sprej za samotamnjenje, Mark Flashlight FX iluminator, Mark Big&Magical Volume maskara, Sheet maska sa ekstraktom crnog vina, Mark Spotlight pečat u olovci i Avon Radiant face mask with rosewater&shea butter.

Avon Skin So Soft Enhance&Glow sprej za samotamnjenje: Dok su sve djevojke s kojima sam provela vrijeme na eventu dobile shimmer verziju ovog spreja koji nije za samotamnjenje, ja sam dobila ovu i mogu vam reći da sam jako zadovoljna sa ovim proizvodom. Boja koju sam dobila nije bila pretjerano tamna, što sam i htjela, a opet je bila dovoljna da se primjeti velika razlika između mog prirodnog tena i tena kože nakon korištenja ovog proizvoda. Ako ste osoba koja se ne voli izlagati suncu ili želite jednostavno da nabrzinu "nabacite malo boje", ovaj proizvod je baš za vas. Jedina mana ovom proizvodu je visok udio alkohola koji se osjeti i u samom mirisu ovog proizvoda, pa vam ne bih preporučila da proizvod koristite nakon uklanjanja dlačica sa tijela, s obzirom da ćete imati osjećaj peckanja, a takođe bih preporučila da i kad nanosite ovaj proizvod, možda ipak otvorite prozor u prostoriji u kojoj ste, s obzirom da je miris baš intenzivan, ali srećom brzo nestane. Takođe, jedan od savjeta jeste da gledate da ravnomjerno nanesete proizvod na tijelo da bi izbjegli fleke i da ostavite proizvod nakon što ga nanesete da se upije. Takođe, ja sam bočicu ovog spreja vrlo brzo potrošila s obzirom da sam ga nanosila svaki dan, pa bih preporučila kada budete nabavljali ovaj sprej, da ipak uzmete dvije bočice ako ćete sprej koristiti svakodnevno. Što se tiče spadanja boje, s obzirom na vrele ljetne dane kada se svi tuširamo svakodnevno, boja je trajala jako dugo i još jedna prednost ovog proizvoda je što ostavlja rashlađujući osjećaj na koži bilo da ga držite u frižideru ili ne. U suštini, imate sve moje preporuke za ovaj proizvod.

Avon Radiant Face mask with rosewater&shea butter: Moram priznati da sam onaj tip djevojke koji je tek od nedavno počeo da koristi maske, pa kada sam vidjela da su iz Avona nam ubacili i ovaj proizvod u torbu, bila sam sretna što ću ga isprobati. Maska je jednom riječju odlična. Koristila sam je na način da prvo dobro očistim kožu Alverde pjenom za umivanje, a onda nanesem ovu masku i ostavim je da djeluje nekih 15 minuta (na poleđini proizvoda piše da se maska može držati na licu 5-20 minuta). Nakon ispiranja maske sa lica, koža je jako mekana i glatka, a s obzirom da imam suhu kožu lica, ovakav tip maske je upravo ono što mi treba. Maska se vrlo lako nanosi, ne zateže lice, gelaste je strukture i nema boje. Što se tiče mirisa, ima blagi miris koji ostaje na koži i nakon ispiranja neko vrijeme, a u pakovanju dobijete 75 ml, što je sasvim dovoljno za duži vremenski period korištenja. Na proizvodu takođe piše da je za sve tipove kože i mislim da bih se s tim i složila s obzirom da ne ostavlja lice masnim nakon ispiranja, a opet dovoljno ga nahrani za nas koji imamo suhu kožu. U slučaju da ovaj proizvod budete željeli uzeti, ja vam ga toplo preporučujem.

Mark Flashlight FX iluminator: Iskrena da budem, više volim praškaste highlightere (mada se ovaj proizvod vodi pod nazivom iluminatora, a svi znamo da highlighter i iluminator nisu ista stvar). U mom slučaju, riječ je o nijansi Flickering Lights, najsvjetlijoj od ponuđene 3 koje je Avon podijelio (postoje još nijanse Stage Glow i Get Lit). Ovu nijansu nazivam Ichiban (ko je gledao seriju Friends, razumijeće), ali da ne dužim o nazivima, iluminator je bijele boje sa ljubičastim odsjajem. Ovaj iluminator nije nešto što bih naručila inače s obzirom da više volim champagne boje, te takođe ovaj proizvod sam koristila samo na tijelu s obzirom da za lice mi je too much. Iluminator se lijepo sija, lako blenda, mada ga morate izblendati čim ga stavite te u bočici dobijete 14 ml proizvoda što je sasvim dovoljna količina za duže korištenje. Ako volite tečne proizvode ovog tipa, onda je ovo proizvod za vas, dok ću ja vjerovatno ovaj proizvod proslijediti nekoj od drugarica.

Avon True Skin Perfecting matirajuća BB krema: Ranije sam isprobala jedino Garnier BB kremu, a moram priznati, to je bilo jako davno i pretežno kao podlogu koristim Bourjouis Healthy Mix puder, tako da kad sam ovo ugledala u torbi, bila sam nekog neutralnog mišljenja i rekla sebi da ću isprobati proizvod pa onda donijeti procjenu o njemu. BB krema koju sam ja dobila je sa matt efektom, a s obzirom da imam suhu kožu, nisam bila pretjerano oduševljena i mislila sam da će ovaj proizvod istaknuti sve suhe dijelove na mom licu, ali sam se prevarila. BB krema sjeda na lice prelijepo, ne ostavlja efekat maske na licu i izgleda skroz prirodno. Pokrivanje je i više nego dobro s obzirom da je u pitanju BB krema a nijansa koju sam ja dobila je extra light. U tubici dobijete 30 ml proizvoda što je po ko zna koji put već ponavljam u ovom postu, sasvim solidna količina za duže korištenje. Takođe, ova BB krema sadrži i SPF 15, što je tokom vrućih ljetnjih dana obavezno za koristiti. Sam proizvod nema ikakav miris, lako se blenda i dolazi jos u 2 verzije, anti-aging i radiance. S obzirom da je u tubici, proizvod je vrlo lak za nošenje na putovanje i praktičan, tako da već je moj saveznik mjesec dana, a vjerujem biće i duže.

Sheet maska sa ekstraktom crnog vina: Kako nisam isprobala maske u tubici, tako nisam ni sheet maske pa iskrena da budem, nisam očekivala nešto pretjerano od ovog proizvoda. Ova sheet maska u sebi sadrži vitamin C i omega 3, te služi za davanje zdravog sjaja i blistavosti koži. Proizvod se drži na licu 15 minuta, te bih rekla da je za više korištenja s obzirom da je dosta kapao tokom nanošenja, mada sam ga ja isprobala samo jednom. Koži dadne mekoću i stvarno pruža lijep osjećaj na licu nakon nanošenja. Ova maska postoji još u dvije verzije-sa hijaluronskom kiselinom i sa vitaminima E i C. Rekla bih da ako želite da isprobate ovaj proizvod, da ga ipak probate naći kada je na popustu (prošli mjesec je bio 3.90, dok je regularna cijena 7 KM).

Mark Spotlight pečat u olovci i Mark Big&Magical Volume maskara: Što se tiče pečata, smatram da je ova vrsta proizvoda više za neke festivalne look-ove a ne za svaki dan, mada sam s ovim proizvodom sasvim zadovoljna. Moj je u obliku zvijezde, a postoji još u obliku munje te ako tražite nekakav pečat, preporučila bih vam ovaj, s obzirom na pigmentaciju boje, cijenu i lako korištenje. Takođe u torbi se našla i Mark Big&Magical Volume maskara, koju sam dobila u boji Oasis Teal, a ova maskara se može naći još u bojama, Sunset Magenta, Enchanted Violet, Electric Blue i Festival Black. Kao i pečat, smatram da je ova maskara više za kakav festivalni look. Četkica koju posjeduje ova maskara, nije tip četkice koja pruža mojim trepavicama volumen, dok boju trebate nadograditi da bi se primjetila na trepavicama. Svakako, ne svakidašnji proizvodi u pitanju i vjerujem da ću ova dva proizvoda koristiti kada budem htjela da izrazim svoju kreativnost.

Nadam se da sam vam pomogla sa ovim postom pri idućem odabiru šta da naručite iz Avon kataloga, a ako želite da pišem o još Avon proizvoda, napišite mi u komentarima ispod :)

Nadam se da vam se sviđaju slike :)

Vidimo se u idućem postu!

Kisses,
Tijana

You Might Also Like

1 comments

  1. Such a wonderful post! I'd definitely be interested in trying out the illuminating drops. I am someone who also prefers powder highlight most of the time. But it's nice to mix it up every now and then!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši